neděle 2. června 2013

Shrnutí po dvou týdnech


Dnes to budou dva týdny, co jsem se pustila do mé "dolétabudevšechnopevnéjakoskála" challenge! Nachystala jsem si pro vás malé shrnutí, (sebe)zhodnocení a recenze na procvičená videa...

Hned ze začátku bych chtěla říct, že jsem hrozně ráda za změny, které vidím (občas si v koupelně připadám jako chlap, co "nenápadně" před zrcadlem zatíná bicepsy a kochá se svými novými kamarády :D) i cítím (třeba ten zadek, když jdu do schodů :D). Nečekala jsem, že to půjde tak rychle, ale Jillian je drak :).

Možná už jsem to tu někde psala, ale kdysi dávno jsem zkoušela Jillianino 30 Days Shred, které mi prostě nesedlo. Nebavilo mě to a navíc tam bylo na můj vkus zbytečně moc cviků na ruce. Jsem spíš zastánkyně hubených paží, které působí křehce a donutí chlapy, aby vám vzali všechny vaše tašky i s vámi ;)).

Proto jsem se rozhodla zkusit videa, která jsou určená přímo na ty partie, které jsem chtěla nejvíc změnit - tedy bříško a nohy. Zvolila jsem Six-week-six-pack a ten jsem ze začátku pravidelně střídala s Killer buns&thights. Ale protože jsem dítko věčně nespokojené, za chvíli jsem začala i tato videa prostřídávat s Banish fat&Boost metabolism (to když si chci dát pořádně do těla), případně doplňovat workouty s Cassey.
A nyní už moje recenze:

Six-week-six-pack

Tenhle program se mi docela zalíbil. Zkoušela jsem oba levely, ale nakonec jsem usoudila, že mi ten první vyhovuje víc a tak jsem si vytvořila takový vlastní 1/2 level. Cviky v prvním levelu, které mi přišly málo efektivní zkrátka upgraduji na cviky z druhého a jsem takhle docela spokojená. (Mimochodem ten cvik, který vidíte na obrázku - ten nenávidím :D) Nemyslím si ale, že po šesti týdnech skutečně spatříte onen "pekáč buchet". Přijde mi, že je to spíše spalovací a jak sama Jillian říká: Pokud chcete nějaké svaly vidět, musíte nejdřív spálit ty tuky, co jsou na nich. (Díkybohu) jsem nikdy neměla problém s tím, že by se mi veškeré snězené čokolády ukládaly na břichu a tak často doplňuji svůj cvičební program Cassey...

Tenhle workout je mnohem víc na výdrž a tudíž se i mnohem více tvoří svalová hmota. Samozřejmě je nutné se před posilováním pořádně rozehřát ;). Závěrečná "jízda na kole" mi dělala napoprvé(druhé i třetí) velký problém a tak ačkoliv na mě Cassey z obrazovky pořvávala, abych nepřestávala, já už dávno ležela mrtvá na zádech. Teď už ale celé video se zatnutými zuby zvládám!

Killer buns&thights

Opět ukázka mnou nenáviděného cviku :D. A ten je navíc v druhém levelu ještě horší ;). Tady už ale naopak u náročnější verze zůstávám. Je to makačka, síla, vyšťavňovač, ale stojí to za to!




Banish fat&Boost metabolism

Tohle video si dávám, když mám čas a hodně energie. Je to určené skoro na všechny partie a co velmi oceňuji - nepotřebujete žádné činky ani jiné pomůcky (já většinou nahrazuji činky Architekturou 20. století od Felixe Haase :D). Tohle cvičení je o něco delší, než předchozí v tomhle článku, ale ten pocit, když skončíte - k nezaplacení!

V příštím týdnu bych chtěla ještě vyzkoušet Kick-box s Jillian a možná se mrknu i nějaká další videa, abych měla jak obměňovat! A nyní k tomu (sebe)zhodnocení... Cvičení má kromě zpevnění mého těla ještě jeden pozitivní vliv: přidala jsem trochu na jídle, kterého jsem dřív měla opravdu hodně málo, ale uvědomila jsem si, že pokud chci vypracovat svaly, musím dodat tělu energii a stavební materiál. Začala jsem zařazovat víc tvarohu, vaječných bílků, ovesné vločky byly mé snídaňové královny odjakživa ;). Dneska je 2. června... hmm... 19. června nejspíš odjíždím na týden do Amsterdamu (o tom článek jindy), takže mám ještě přesně 17 dní na vyladění křivek, protože v Amsterdamu nejen, že nebudu mít internet, ale asi ani čas a prostor na poskakování a klení. Po příjezdu budu doma ani ne týden a pak zase vyrážím do světa - takže se do toho musím teď pořádně OPŘÍT!

5 komentářů:

  1. mám radost za tebe, že ti to tak jde:) já občas taky pózuju před zrcadlem, jsem pyšná hlavně na svá ramena:D
    nemyslím si, že to jsou svaly, bříško se mi obaluje kolem dokola.. plánuju se vyfotit;) a měřím okolo 176cm:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn konečně vidět výsledek, mé snažení teď trvá deset dní... uf :D. Ale myslím, že to byl velice zajímavý a obohacující čas. Cvičím si ale více-méně sama. Simulace běhu na šlapadle, dvě malé čínky (kilovky, ale lepší než nic :-)), hodiny tělosviku ve škole (profesor je kickboxer, takže pěkná makačka) a konečně moje milovaná Olga Šípková, o které mám poslední dobou vážné obavy, že je to robot, protože neznám nikoho, kdo by se po čtyřiceti minutách cvičení nezadýchal a ona se ještě usmívá a MLUVÍ :D :D
    Držím palce, ať ti tvůj challege vyjde. Můj je v září Chorvatsko, kam jedeme na kola se školou, takže chci vypdat jako člověk a ne jako bečka ;-) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky tolik cestovat! Aaach :)
    A určitě jsou změny vidět.. a počkej teprve za měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. No právě,hubnu i na míry a byla jsem na převážeení u výž a svaly drží zatímm co tuk klesa...zda se mi že to tělo přetežuju a kdžy ma chvili klid tak se teprve hne...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký příspěvek :-) Mně se 30 DS zalíbilo, ale momentálně cvičím Insanity a připadá mi to daleko zábavnější. Na Six-week-six-pack se ale chystám :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si jich vážím :)