pátek 7. června 2013

Co je v lidlu, není k jídlu?

Tak tenhle obchod začínám (nebo spíš už jsem dávno začala) mít ráda. O to víc, že ho máme doslova za rohem ;). Ze začátku mi vadilo, že zde nenajdete klasické značky, co mají všude jinde... ale když si zvyknete, že na vašich oblíbených vločkách není nápis emco, ale haferflocken, dokonce si i po chvilce připustíte ten fakt, že za stejnou cenu máte doma i něco lepšího :D.
A dalším příjemným zjištěním pro vás může být, že ve většině testech potravin vítězí ty lidlovské na celé čáře :).

Kromě již zmíněných ovesných vloček (na které nedám a nedám.... ne, prostě NEDÁM dopustit), jsem si oblíbila i tenhle syrovátkový sýr:
Chuťově mi hodně připomíná mozzarellu, ale je spíš drobivější. Obsahuje spoustu bílkovin, málo tuků a tak je tou nejlepší volbou po cvičení (aby měly ty obří bicepsy z čeho růst ;)).

Na závěr přidávám svůj dnešní jídelníček:

Snídaně: plátek chleba s tvarohovým pomazánkovým máslem a posekanou petrželkou
Svačina: jablko
Oběd (neměla jsem chuť na nic teplého): vanička tvarohu s horkými jahodami (taková obdoba tvarohových knedlíků, jen bez mouky a vajíček :D)
Večeře: rajčatový salát, syrovátkový sýr :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, moc si jich vážím :)