sobota 8. června 2013

Po třech týdnech

Opět přináším zpravodaj o mém nní již třítýdenním snažení o doladění, vyrýsování, zpevnění a zeštíhlení postavy. Minule jsem se víc zaměřila na cvičební programy, které jsem vyzkoušela - dneska přidám i nějaké fotky before-afer.

Můj cvičební plán se příliš nezměnil. Jenom jsem teď ke konci týdne, kdy už bylo !konečně! aspoň trochu hezky, vytáhla paty z domu a šla si ráno na půl hodinky zaběhat do parku. Kromě běhu jsem nově zařadila ke svému cvičení i Cardio Kick-box s Jillian...
Součástí tohohle programu již není klasické posilování (pokud nepočítáte výdrž v podřepu s Jillianiným oblíbeným boxováním vzduchu :D). Jedná se čistě o pohyb, pohyb, pohyb, kopání, boxování, skákání - na vybití energie (nebo zlosti) ideální :).

***

A tady jsou výsledky po třech týdnech. Vím, zatím nic moc, ale ve srovnání se začátkem nějaký pokrok přece jen vidím (tak aspoň někdo :D)


Máte nějaké "cvičební" tipy na stehna a hýždě? Myslím třeba videa workoutů apod. :)...




6 komentářů:

  1. to je pěkné bříško..:) na stehna a zadek asi běh, nebo jakýkoliv pilates s Cassey na youtubu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Cardio KickBox od Jill jsem taky několikrát cvičila,teď cvičím Kickbox FastFix :) je to rozdělené na 3 20minutová videa a já si to strašně oblíbila :) a na stehna Killer Buns & Thighs také od Jill :) to už má cca 40 minut a je to rozdělené na 3 levely :) mimochodem krásná postava :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Mrs.Moustache - Killer Buns je super na stehna i zadek, každý level mi přišel, že je zaměřený trochu jinak, tak se daly dělat opakovaně dokola a ne stylem chvíli první, po něm druhý a nakonec třetí. Po jednom bolely šíleně stehna, po jiném zas ten zadek :)

    OdpovědětVymazat
  4. v mánii arašídového másla jedu už dlouho :D ale je zvláštní, že když si dám lžičku ráno tak mi moc nechutná, ale odpoledne se z něj můžu zbláznit :D prodávají to buď krémové a nebo crunchy :) já mám crémové, ale vážně mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Máš skvělou postavu! A k tomu cvičení - zkus pravidelně dřepy :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si jich vážím :)