pátek 17. května 2013

Jablečná vláknina

Dneska jsem si ji koupila v obchodě se zdravou výživou a bio produkty (kam asi zajdu ještě mnohokrát ;)). Vlákninu jsem zkoušela ve formě psyllia. Nejdřív tak, jak to psali na obalu - s vodou a pak ještě zapít asi kýblem vody. To zapití šlo poměrně samo od sebe, jelikož psyllium vytvořilo takovou slizovitou hmotu a tedy sečteno podtrženo - fuj. Tak jsem se rozhodla, že to psyllium prostě šupnu do jogurtu, zamíchám a bude. Varianta o hodně lepší, jenom to trochu křupalo, jakobych měla v jogurtu písek :D.
Jablečná vláknina mě ale přijemně překvapila. Je totiž trochu nasládlá a chutná... jablečně :). A protože jsem jablkomilec, tak mi tenhle prášek, co připomíná spíš skořici zachutnal natolik, že se jím láduju s jogurtem a jsem 100% full healthy spokojená.


A na copak je aková jablečná vláknina dobrá?
- zlepšuje trávení
- pro ty co je pořád honí hlad - zasytí
vlastní doporučení - narozdíl od psyllia je chuťově mnohem mnohem mnohem lepší ;)

3 komentáře:

  1. ahojky, dneska jsem si ji koupila) jsem na to zvědavá co to se mnou udělá)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj taky jsem si ji poridila...tesim se na experiment :-)

    OdpovědětVymazat
  3. a já taky, těším se na tu jablečnou chuť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si jich vážím :)