čtvrtek 6. června 2013

I amsterdam

Přesně za 7 dní... mě čekají poslední a záverečné přijímačky. Touhle dobou už se budu dávno potit na Fakultě architektury nad testem z matiky, dějin umění a všeobecného přehledu. Z toho všeobecného přehledu mám všeobeně největší strach. Buď víš - anebo nevíš. A pak mě děsí pohovor. Kdyby se aspoň ptali na něco, co souvisí s architekturou, ale co jsem slyšela, tak tam padaly i otázky typu: Jaký je váš smysl života? Co byste mi řekl o Ghándím? Jaký je brněnský skladatel a současník Janáčka?.. eh jedna z lepších: Proč jste nešla radši studovant něco jiného? :D

Přesně za 8 dní... budu vědět výsledky, pokud mě nevyrazí dveřma z pohovorové místnosti za hřmotného výkřiku: A už se sem nevracej! (jo, to se mi zdálo :D)

Přesně za 13 dní... touhle dobou budu balit věci.
Přesně za 13 1/2 dní... budu sedět (doufám) v letadle a mířit na "extra low cost trip" do Amsterdamu.
Máme v plánu si tam půjčit kola...
dojet k malému městečku větrných mlýnů severně od města...
celých pět dní se živit jen kuskusem, vločkami, chlebem a vodou, dát si Heineken...


projít všechny uličky, zatoulat se...
navštívit památník Anny Frankové...
obrovský městský park s volně létajícími papoušky...
přespat v kempu (pokud se nás neujme nějaký couchsurfer), jednu noc celou probdít a prochodit po nočním městě... 
další tipy můžete psát do komentářů :D.

1 komentář:

  1. Ach, ach! .. měla bych stejné plány jako ty! + bych si připsala "Ochutnat zdejší specialitu! :) "

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si jich vážím :)