čtvrtek 23. května 2013

Pomaturitní zasloužené "nicnedělání"

Dnes začíná konečně moje oficiálně schválené poflakování! Odmaturováno, vše zapomenuto, může se spokojeně lenošit :D. Moje lenošení však většinou velmi záhy sklouzne do různých zběsilých a pomatených aktivit, jako je uklízení (ano, čtete správně a i já se divím, že něco takového píšu), opětovné dělání nepořádku (to už mi nedělá takové potíže) a vaření a pečení :D.
Dnešek jsem zahájila ve stylu alá "brunch" - aneb kdo by vstával ráno, když se mu den před tím kouřilo z hlavy ;)
Ovesná kaše s jablečnou vlákninou, lžící tvarohu, banánem a jahodami
No nevypadá to krásně? :D Přijde mi, že jídlo je fotogeničtější než já, takže tohle nebude jeho poslední fotka v tomhle článku :D.
Musím se totiž ještě pochlubit se svým jahodovo-banánovo-jogurtovo-mléčným koktejlem, který jsem měla včera na svačinu...
a pak se musím ještě víc pochlubit (už to tu začíná trochu smrdět, že :D) svými dnešními scones, které jsem dělala podle receptu Markét, akorát jsem do nich přidala ořechy a rozinky. Čuchám čuchám svou novou závislost...
 a tady jedna krasavice s tvarohem :)


8 komentářů:

  1. Ta kaše vypadá skvěle, máš na ni super mističku :) A scones bych si taky dala, ale radši je nebudu zkoušet nebo si na nich vytvořím stejně jako ty závislost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovesná kaše vypadá dobře jenom když se zaháže kopcem ovoce :D

      Vymazat
  2. Moc moc moc gratuluju k maturitě! Užívej si volnočasových aktivit, moc ti to závidím! Mě teďka čeká týden plný závěreček, tak snad to zvládnu dobře.
    Jinak máš krásnou misku. Chtěla bych se zeptat na jablečnou vlákninu? Jak chutná a co v kaši, vytvořila novou chuť? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dřív používala psyllium a to mi nechutnalo vůbec (protože to vlastně ani nijak nechutnalo :D).. tohle aspoň trošku připomíná jabka ;). Ale asi nejlepší je to s jogurtem.
      Tak to budu držet palce, ať se taky dočkáš toho zaslouženého "nicnedělání" :))

      Vymazat
  3. Perfektní blog, články, styl psaní a postava! Bojím se že se vyskytl další blog na denním pořádku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace k maturitě!!!! To jídlo vypadá skvěle!!! :33

    OdpovědětVymazat
  5. téééda, to jídlo vypadá fakt nádherně. Taky jsem odmaturovala! A ještě ten den jsem uklízela :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si jich vážím :)